خانه / صراط عشق / متون / به یاد شهید خردسال زکریا بادر الجبیر

به یاد شهید خردسال زکریا بادر الجبیر

در خبرها آمده است زکریا بادر الجبیر که ۶ سال بیشتر نداشت به همراه مادرش از جنوب عربستان بمنظور زیارت مرقد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم به مدینه آمد، که هنگام سوار شدن بر تاکسی مادر صلواتی بر محمد و آل محمد می فرستد که راننده وهابی متوجه می شود که آنها شیعه اند.این راننده سنگ دل وحشی با توقف در خیابان وارد مغازه ای که گویا قهوه خانه بوده، می شود و با شیشه شکسته در جلوی چشم مادر و در برابر انظار دهها و صدها انسان بی وجدان و بی عاطفه و با شدیدترین صورت ممکن گلوی کودک را می برد و کودک ۶ ساله را به شهادت می رساند.

جنایتی هولناک که دل هر انسان آزاده را بدرد می آورد. وهابیت در این سال ها نشان داده است که نه تنها دشمن تشیع، بلکه دشمن مسلمانان و دشمن بشریت هستند و تفاله های سنگ دل و حیوان صفت اینها را در قالب داعش و النصره و جیش های مختلف شیطانی، در گوشه و کنار دنیا می بینیم، که هر روز جنایتی را علیه بشریت رقم می زنند و انسان های بی‌گناه را براحتی می کشند.

کجایند مدعیان پر سرو صدای حقوق بشر که این جنایت فجیع را دیدند و شنیدند اما سر بر لاک بی غیرتی و بی عاطفگی و بی مروتی فرو بردند و سکوتی عجیب بر آنها غلبه کرد. براستی اینها به مصداق قرآن کریم صم بکم عمی فهم لایعقلون شدند و هستند.

خوشا به حال این کودک عزیز و شهید که در ایام شهادت حضرت مادر، میهمان ام الائمه شد و وای بر بی غیرتان پر مدعا و وای بر سفاکان حیوان صفت.

درود می فرستیم به روح بلند امام خمینی و ارواح مطهر شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم که امنیت را برایمان به ارمغان آوردند تا در آسایش و امنیت بتوانیم براحتی مراسم سوگواری اهل بیت را برگزار کنیم.

بجاست در نکوداشت و بزرگداشت این شهید ۶ ساله، و جهت تسلی قلب مادر شجاع و داغدیده اش، سیل عظیم صلوات براه اندازیم تا دنیا بداند تا زنده هستیم بر محمد و آل پاکش درود و سلام و صلوات تقدیم خواهیم کرد و لحظه در دفاع از اسلام راستین و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام کوتاهی نخواهیم کرد و شهادت را فوز عظیم خود می دانیم.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

 

محمد باقر خراسانی

۲۰ بهمن ۹۷

مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پوستر/ نابودی آل سعود

طراح هادی منقی ۱۳۹۷

هشدار به امت بزرگ اسلامی و محمدی صل الله علیه واله وسلم

خائن الحرمین و پرواز مستقیم از ریاض به تل آویو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.