سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / هنر / عکس و گرافیک دیگران / وعده کشته شدن پسربچه و پایان مهلت آل‌بنی‌فلان توسط امام صادق(علیه السلام)

وعده کشته شدن پسربچه و پایان مهلت آل‌بنی‌فلان توسط امام صادق(علیه السلام)

حدیث کرد ما را محمّد بن همّام- رحمه اللَّه- او گفت: حدیث کرد ما را جعفر بن محمّد بن مالک او گفت: حدیث کرد ما را عباد بن یعقوب از یحیی ابن یعلی و او از زراره که گفت:

شنیدم ابا عبد اللَّه امام صادق علیه السّلام میفرمود امام قائم را پیش از آنکه قیام کند غیبتی است

عرض کردم: چرا؟ فرمود میترسد و با دست خود کشمش

اشاره کرد

سپس فرمود: ای زرارة او است کسی که بانتظارش خواهند بود و او است همان کس که درولادتش شکّ خواهند کرد بعضی خواهند گفت پدرش مرد در حالی که جانشینی نداشت و بعضی خواهند گفت مادرش بدو حامل است و بعضی خواهند گفت غائب است و بعضی خواهند گفت: چند سال (دو سال: نسخه) پیش از وفات پدرش بدنیا آمده است و بانتظارش هستیم فقط خداوند دوست دارد که دلهای شیعه را آزمایش کند این هنگام است ای زرارة که باطلگرایان بشکّ میافتند.

زراره گوید: عرض کردم: فدایت شوم اگر بآن دوران رسیدم چه بکنم؟

فرمود: ای زراره هر گاه بآن دوران رسیدی باید این دعا را بخوانی “اللّهم عرفنی نفسک فانک ان لم تعرفنی نفسک لم اعرف نبیّک، اللهم عرفنی رسولک فانک ان لم تعرفنی رسولک لم اعرف حجتک، اللهم عرفنی حجتک فانک ان لم تعرفنی حجتک ضللت عن دینی”.

سپس فرمود: ای زرارة ناچار باید پسر بچّه ای در مدینه کشته شود. عرض کردم: فدایت شوم این همان نیست که سپاهیان سفیانی میکشندش؟

فرمود: نه. ولی او را سپاه بنی فلان میکشد، او خروج میکند تا بمدینه داخل میشود و مردم نمیدانند به چه منظوری داخل شده است پس آن پسر بچّه را میگیرد و میکشد همین که او را از روی ستم و تعدّی کشت دیگر خدا مهلت شان ندهد و در این هنگام است که امید فرج میرود.

غیبت نعمانی،باب10،فصل3،ح6

 

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

انقلاب اسلامی، مقدمه ظهور

آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری،

آهنگ های شاد نیمه شعبان

آهنگ بیعت میکنم همین ساعت همین لحظه عبدالرضا هلالی آهنگ تبریک از پویا بیاتی آهنگ …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.