سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / سالانه ۱۰۰میلیارد دلار برای مقابله با انقلاب اسلامی هزینه می‌کنند

سالانه ۱۰۰میلیارد دلار برای مقابله با انقلاب اسلامی هزینه می‌کنند

رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان ما از رژیم صهیونیستی تا آمریکا، عربستان و امارات سالانه حداقل یکصد میلیارد دلار در حوزه نظامی برای دشمنی با اسلام و انقلاب اسلامی هزینه می‌کنند.

سرلشکر محمد باقری رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح روزگذشته در همایش نگهداری و تعمیرات نیروهای مسلح که در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: شاید ما به‌دلیل قرار گرفتن در مرکز انقلاب عظمت آن را خیلی درک‌ نکنیم.اما وقوع انقلاب اسلامی برای کشوری که حداکثر وابستگی به آمریکا را داشت یک معجزه الهی بود.

وی تصریح کرد: این افتخار بزرگی برای ملت ایران است که بعد از تجربه دو قرن حقارت امروز به قدرت بزرگ در جنوب غرب آسیا بدل شده است.

رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رشد ملت ایران در قیاس با چهل سال گذشته قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست و این پیشرفت در نیروهای مسلح چشمگیرتر است. در بخش دفاع وضعیت فعلی ما با گذشته قابل قیاس نیست. دستاوردهای نیروهای مسلح در ساختن کشور با گذشته قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: اگر امروز در کشور کسی ادعا دارد که به خاطر نا امنی و نا آرامی قادر به فعالیت اقتصادی و سیاسی و اجتماعی نیست، از ما درخواست کند ‌و ما پاسخگو هستیم. امروز امنیت مناطق مرزی ما بهتر از‌ مرکز کشور است. در منطقه‌ای که ناامن‌ترین منطقه در جهان است در کشور ما به لطف خداوند ثبات و پایداری وجود دارد و دولت و حاکمیت ما به راحتی می‌توانند کار کنند.

رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما در مقایسه با نیروهای مسلح سایر کشور‌ها نیروی مسلح پرهزینه‌ای برای کشور نیستیم. اگر دشمنان منطقه‌ای ما مانند رژیم صهیونیستی و عربستان و امارات سالانه حدود یکصد میلیارد دلار هزینه می‌کنند ما شاید یک نیروی مسلح حدود 7 یا 8 میلیارد دلاری داریم.

وی ادامه داد: ما نیروی مسلحی هستیم که رو‌ی پای خود ایستاده‌ایم اما افتخار دشمنان منطقه‌ای ما این است پول‌های خود را برای خرید تجهیزاتی صرف کنند که توان استفاده از آن را ندارند. اما امروز رزمندگان موشکی ما موشکی را بکار می‌گیرد که پس از طی 1300 کیلومتر با خطای کمتر از 10 متر به هدف اصابت می‌کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رهبر انقلاب: کارگر رکن جهش تولید است/ باجهش تولید جیب و دست کارگر پُر می‌شود

دیدار جمعی از کارگران به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی

تفسیر ساختاری سوره صف و جایگاه شناسی انقلاب اسلامی ایران برپایه آن

تبیین‌ قرآنی‌ از انقلاب اسلامی‌ ایران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.