سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / با اعتراض جریان انقلابی و حمایت امام جمعه، سخنرانی علی لاریجانی در روز ۲۲ بهمن کرج لغو شد

با اعتراض جریان انقلابی و حمایت امام جمعه، سخنرانی علی لاریجانی در روز ۲۲ بهمن کرج لغو شد

مردم انقلابی کرج در حاشیه نماز جمعه دیروز این شهر، با امضای طومارهایی نسبت به حضور و سخنرانی رئیس مجلس در این شهر اعتراض کردند. این اعتراض مردم با حمایت امام جمعه این شهر روبرو شد و ایشان در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه از اعتراض به حق مردم کرج حمایت کرد.
نماز جمعه این هفته کرج شاهد اعتراض مردم و امام جمعه به انتخاب علی لاریجانی برای سخنرانی در مراسم روز  ۲۲ بهمن در این شهر بود.

 

 

به گزارش رجانیوز، مردم انقلابی کرج در حاشیه نماز جمعه دیروز این شهر، با امضای طومارهایی نسبت به حضور و سخنرانی رئیس مجلس در این شهر اعتراض کردند. این اعتراض مردم با حمایت امام جمعه این شهر روبرو شد و ایشان در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه از اعتراض به حق مردم کرج حمایت کرده و گفت: «طومارهایی اعتراضی نسبت به سخنران ۲۲ بهمن نوشته‌شده. اعتراضی که دوستان دارند اعتراض به‌جایی است. البته این دعوت متوجه خود استان نیست. درباره اصل این موضوع هفته آینده صحبت خواهم کرد که وظیفه ما چه خواهد بود، اما یک هفته فرصت می‌دهیم که ببینیم دوستان تدبیر می‌کنند یا نه. ما می‌خواهیم کاری انقلابی انجام دهیم پس باید تمام شئونش رعایت شود. انشاء الله ملاحظه کنند و هزینه برای استان و منطقه و کشور درست نکنند.»

 

پس از این هشدار امام جمعه کرج، امروز دفتر رئیس مجلس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که علی لاریجانی در این مراسم حاضر نخواهد شد. در این اطلاعیه آمده است که تصور رئیس مجلس بر این بوده است که با امام جمعه برای دعوت از او هماهنگی شده است و حالا که مردم و ایشان از این دعوت رضایت ندارند، سخنرانی لاریجانی در این مراسم لغو خواهد شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رهبر انقلاب: کارگر رکن جهش تولید است/ باجهش تولید جیب و دست کارگر پُر می‌شود

دیدار جمعی از کارگران به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی

قدرت خدا در طبس

ويدئو/ ماموران خدا در طبس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.