سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / آیت‌الله جنتی‌: لعنت بر فکر‌هایی که آمریکا و غرب را حلال مشکلات می‌دانند

آیت‌الله جنتی‌: لعنت بر فکر‌هایی که آمریکا و غرب را حلال مشکلات می‌دانند

رئیس ‌مجلس خبرگان رهبری گفت: لعنت به این فکرهای غلط که در برخی مسئولان وجود دارد که احساس می‌کنند آمریکایی‌ها و غربی‌ها هستند که می‌توانند مشکلات ما را حل کنند.

به گزارش فارس، آیت‌الله احمد جنتی رئیس ‌مجلس خبرگان رهبری صبح دیروز در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن اسلامی، اظهار داشت: باب جهاد و شهادت از عاشورای حسینی بسته شده بود و امام این در بسته شده را پس از ۱۳۰۰ سال به دست توانای خود باز کرد.

وصیت‌نامه امام هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه وصیت‌نامه امام که درسی برای دولت، قوه‌قضائیه، مجلس، نظامیان و فرهنگیان ما است هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود گفت: قدرتی که خدا به شما مردم و به مسلمین داده تا به اسلام و راه امام پایبندیم این قدرت پابرجاست. وی افزود: امروز آمریکای لعنتی هر کاری که می‌تواند می‌کند تا حکومت اسلامی را نابود کند. در تلاش است تا عقاید جوانان را از دست آنها بگیرد. به هر کشوری که می‌رسند این پیام را می‌دهد که با ایران کار نکنند. اینها که مست دلار‌های نفتی هستند نیز برای شکستن قدرت اسلام به کمک آمریکا آمده‌اند البته تاکنون نتوانسته‌اند کاری کنند از این پس نیز نمی‌توانند.

وی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی برای مردم ایجاد می‌کنند تا این فرهنگ را به مردم و مسئولان ما القا کنند که قدرت ما تمام شده و اگر آب، نان و صنعت می‌خواهیم، غربی‌ها هستند که راه صنعت را به ما نشان می‌دهند اما خبر ندارند مردم ما حاضرند از جانشان بگذرند ولی از دینشان نمی‌گذرند.

برخی مسئولین به فکر خودشان هستند

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی مسئولان امروز یا بیش از اینکه به فکر مردم باشند به فکر خود هستند یا اینکه عرضه مدیریت و حل مشکلات را ندارند تصریح کرد: امروز می‌بینیم که دنیا‌طلبی بر خیلی از مسئولان غلبه کرده است. لعنت به این فکرهای غلط که در برخی مسئولان وجود دارد که احساس می‌کنند آمریکایی‌ها و غربی‌ها هستند که می‌توانند مشکلات ما را حل کنند.

وی گفت: دولت آمریکا رو به افول است و امروز حتی متحدان او نیز به حرف‌های او گوش نمی‌دهند و از او نمی‌ترسند ما نباید در برابر آمریکا از خود ترس نشان دهیم.

رئیس ‌مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امام خمینی فرمودند ما می‌توانیم قدرت آمریکا، اسرائیل و سعودی را بشکنیم. ما می‌توانیم مملکت را آباد کنیم. در این دوران انقلاب چقدر برای آبادانی این مملکت تلاش شده است. وقتی انقلاب برپا شد دنیا باور نمی‌کرد که با این همه دشمنی علیه حکومت اسلامی این همه دستاورد داشته باشیم. در این مدت با همه مشکلات که داشتیم همه جای کشور برق‌کشی شد و هزاران کیلومتر راه‌سازی شد و آب شرب و تلفن به بسیاری از مناطق کشور رسید. این‌ها خدماتی است که اسلام کرده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه با عدم مدیریت کارآمد بسیاری از نخبگان و جوانان تحصیلکرده کشور از ایران خارج می‌شوند، گفت: باید سیاست کلی ما این باشد که افراد ضعیف و افرادی که سوء‌مدیریت دارند کنار گذاشته شوند به جای آنها جوانان نخبه جایگزین شوند.

آیت‌الله جنتی افزود: اختلاف بین مسئولان به نفع هیچ کس نیست و از درگیری و با خود در افتادن‌ها هیچ کس نفعی نخواهد برد. اگر مسئولین با هم درگیر شدند در بین مردم نیز دو‌دستگی و چنددستگی ایجاد می‌شود.

رئیس‌ مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از عدم نظارت بر فضای مجازی گفت: چرا باید فضای مجازی این وضع را داشته باشد. چه کسی باید به وضعیت فضای مجازی رسیدگی کند. چرا باید فضای مجازی آن قدر باز باشد که جوانان به راحتی لاابالی‌گری و بی‌دینی بیاموزند. فضای مجازی باید در خدمت نظام و انقلاب قرار گیرد.

گفتنی است مراسم بزرگداشت سالروز ورود تاریخی امام(ره) به میهن اسلامی، پیش از ظهر دیروز با حضور مسئولان لشکری و کشوری و آحاد مردم در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران آغاز شد.

آیت‌الله جنتی رئیس ‌مجلس خبرگان رهبری سخنران ویژه این مراسم بود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آیا میان ما و اسرائیل جنگ می شود؟

طنز پاورقی

حملات ایران دو پایگاه اصلی نیروی هوایی را منهدم کرد

ایتمار بن گویر نابودی اسرائیل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.