سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / پيرهمسری، كودك همسری و تروريزم رسانه‌ای

پيرهمسری، كودك همسری و تروريزم رسانه‌ای

عمليات “ترور شخصيت”، به ويژه از نوع «تروريزم دولتي» با بودجه بيت‌المال و در چند رسانه و خبرگزاري وابسته، علیه پروژة فرهنگی جناب رحیم پور وارد مرحله جديدي شده است كه بي‌ارتباط با توطئه ديگري كه در آينده، اطلاعاتي از آن در اختيار عموم قرار خواهد گرفت و از سوی مافیای خاص ، هدايت مي‌شود، نيست.
در پی حواشی رسانه‌ای سازماندهی شده پیرامون مواضع اخیر حسن رحیم‌پور ازغدی، دفتر حفظ و نشر آثار طرحی برای فردا، اطلاعیه‌ای برای تنویر افکر عمومی صادر کرد. متن کامل این اطلاعیه که در اختیار رجانیوز قرار گرفته است به شرح ذیل است:

 1-عمليات ترور شخصيت، به ويژه از نوع «تروريزم دولتي» با بودجه بيت‌المال و در چند رسانه و خبرگزاري وابسته، علیه پروژة فرهنگی جناب رحیم پور وارد مرحله جديدي شده است كه بي‌ارتباط با توطئه ديگري كه در آينده، اطلاعاتي از آن در اختيار عموم قرار خواهد گرفت و از سوی مافیای خاص ، هدايت مي‌شود، نيست. جريان فاسد رسانه‌اي با سر شاخه‌ هایی در تهران و قم و هماهنگ با رسانه‌هاي مقيم آمريكا و انگليس، بويژه در ماه‌هاي اخیر، در جهت تخريب شخصيت و تحريف سخنان ايشان، تقسيم كار كرده‌اند. تكنيك رائج در ترور فرهنگي و رسانه‌اي، كماكان تقطيع، مونتاژ و تحريف عبارات در سخنراني‌ها و سپس مقاله‌سازي و مصاحبه با اين و آن و طرح سوالاتی غلط انداز ، در جهت نسبت های جعلي است واین روش غیر علمی و ناجوانمردانه در ماه های آینده ادامه خواهدداشت. این گروه ، حقوق می گیرند تا بگردند و با گزینش و چسب وقیچی ، از میان 2500 ساعت گفتار و درسگفتارهای ایشان ، بالاخره چند کلیپ چند دقیقه ای ساخته و یورش آورند . این شیطنت حتی با همین اطلاعیه از طریق تک تکه کردن و تحریف آن صورت خواهد گرفت .

آخرين نمونه از این دست ، اتهام دعوت به “كودك همسري” و تيتر «با كودكان، ازدواج كنيد»!! در روزهاي اخير در  خبرگزاري‌هايي چون خبر آن‌لاين، روزنامه قانون ، روزنامه دولتي ايران، جماران، انتخاب، و … نيز صفحات فضاي مجازي كه در مواردی نیز با پول بيت‌المال ، تغذيه مي‌شوند، همزمان با بي.بي.سي و تلويزيون آمريكا و رسانه‌هاي سلطنت‌طلب و منافق در یک هماهنگي كم سابقه، از يكي از 85 جلسه تدریس «فقه خانواده» و “حقوق کودک” ایشان در سال‌هاي گذشته، چند جمله را جدا كرده و به يكديگر دوخته و بافته اند تا بتوانند آن را هدف قرار دهند .

اين جريان “سیاست زده” و “جنون ژورنالیستی” از جمله ، همان جريان پيروان سند 2030 و كنوانسيون های غربي در عرصة  حقوق زنان و حقوق كودك نیز هستند كه احكام شريعت اسلام را تحريف، و سپس مسخره مي‌كنند.

چندين صفحه مجازي در فيس‌بوك، توئيتر، اينستاگرام و تلگرام به نام استاد رحیم پور فعال شده اند كه هيچ ارتباطي با ایشان ندارند و جالب است که چند نمونه از این صفحات بنام  ایشان توسط همين جريان فاسد، امّا در جهت تخريب ایشان ، راه‌اندازي شده و به تقطيع و تحريف، مشغولند. بار دیگر اعلام می شود که تنها مرجع مورد تأييد در مورد ديدگاه‌هاي استاد رحیم پور، پايگاه rahimpour.ir است كه ضمنا”  در دهه فجر امسال تاچند روز دیگر به مناسبت چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي  با بازسازي وساختار جديد ، فعال و رو نمایی خواهد شد ، تنها صفحات مجازي مورد تأييد و قابل استناد در مورد ديدگاه‌هاي ايشان، از طریق همان پایگاه به اطلاع مي‌رسد وبس.

2_در نمونه اخیر این وقاحت رسانه ای ، سخن ایشان دالّ بر این كه اسلام براي ازدواج، شرط سنّي نگذارده و راه را بر ارتباط مشروع و معقول در هر شرائطی  باز گذارده است، تبديل شد به (توصيه رحيم‌پور به ازدواج با كودكان)!!

چنانچه ده سال قبل نیز نقل قول از يك قاضي دادگستري در مورد یک پرونده خاص را كه باعث چند طلاق شده بود ، به ايشان ، عبارت (مرده‌شور هيكل همه زنان را ببرد!!) نسبت دادند و هر از چندی ، آن را تکرار می کنند . این گروه های شارلاتان‌ ، به جاي نقل صحيح و نقد دقيق، همچنان به شكل های كثيف از تقطيع و تحريف و تهمت و دروغ و سپس توهين و… مشغولند و از اين راه ارتزاق مي‌كنند.

استاد رحیم پور در 85 جلسه درسگفتار در حوزه «فقه و حقوق مستحدث خانواده» و… به موضوعات گوناگون از جمله مقولة «سنّ بيداري قواي عاطفي و جنسي» و راه حل‌هاي آن پرداخته است. در عرصه فرزندآوري، از “حقّ برنامه‌ريزي زوجين” در خصوص زمان و تعداد فرزندآوري،  دفاع کرده و چهار رويكرد در نظامات حقوقی جهان معاصر را در اين موضوع، به بحث گذارده سپس با استناد به قرآن و حدیث ، از دو مقولة “فرزندآوري بدون برنامه” و «فرزندنياوري راحت‌طلبانه»، انتقاد و به توطئة “عقيم‌سازي ملت ايران”در قالب پروژه های سازمان های غربی اشاره كرده است.

3_همچنین ایشان در خصوص سنّ ازدواج و انواع ارتباطات عاطفي و جنسي ميان مذکر و مونث به 18 نكتة فقهي و حقوقي، «روانشناسي جنسي»، «اقتصاد خانواده»  و خطر نقض حقوق متقابل دو جنس در روابط خارج از خانواده و… اشاره و همگی را به تفصیل ، تحليل كرده است.

استاد رحیم پور همچنین چند سال قبل ، در پاسخ به يكي از پرسش‌ها در یکی از این جلسات، به مقوله ی “پیر همسری”، “موج تجّرد” و تهدیدهای متوجه به “نهاد خانواده” در جامعه کنونی پرداخته است.

از جمله ، یکی از شبهات طرح شده این بوده است که (چرا اسلام در مقولات جنسي، سخت‌گيري و تابوسازي مي‌كند و از ارتباط دو جنس با يكديگر، وحشت دارد؟! حال آن كه در غرب، حتي از دوران دبستان، پسر و دختر ، دوستي و حتي رابطة جنسي دارند و از آزادي اجتماعي برخوردارند؟ و گاه حتي يك پيرمرد با يك دختر جوان يا يك پيرزن با يك پسر جوان، شريك جنسي و عاطفي‌اند؟! امّا در فقه اسلامی ، دعوت به سرکوب “میل جنسی” و حرام سازی “معاشرت دو جنس” می شود ؟! و چرا هر نوع رابطه بدون خانواده ، نفی می شود ؟!)

و مضمون بخشي از پاسخ های مفصّل  استاد به این سؤال از جمله ، چنین بوده است كه هیچ وحشت و تابوسازي در فقه اسلام ، در كار نيست. اگر مراد، رابطه درست و اخلاقی و با رعايت حقوق طرفين باشد، اسلام  ، مانع روابط دوستانه و حتّی عشقی نيست و شرط سنّي هم براي ازدواج نگذارده؛ و به شرط رعايت مصلحت و حقوق طرفين ، راه را کاملا” باز گذارده است. اما اكنون مشكل اصلي جوامعي چون ما، 12 ميليون ازدواج «دير شده» و موج پسران و دختران مجّرد «پير شده» و خطر «پيرهمسري» و یا روابط آزاد خارج از ازدواج حتی با دختران خردسال و نوجوان است.

4_ ایشان همچنین توضیح داده اند که چرا غرب، در عرصة خانواده، الگوي بسيار بد و ناكارآمد و نامشروع را تبليغ مي‌كند: در آن سبک زندگی ، با “ازدواج و تشكيل خانواده” , مبارزه مي‌كنند و مي‌كوشند ازدواج را به تأخير انداخته يا حتي تعطيل كنند. آنان این جنایت را ابتداء با جوامع خود كردند. واینک در جوامعی چون ما تعقیب می کنند . دختر زير 18 سال را “كودك” مي‌خوانند كه حق ازدواج ندارد اما حق رابطه نامشروع تا حدّ بارداري و سقط جنين را دارد. در دبستان‌هایشان ، آموزش جنسي و نيز روش سقط جنين و پيشگيري از بارداري به دختران دبستانی مي‌ آموزند زیرا رابطه جنسی دختران از دبستان‌ و سنین ده ، دوازده سالگی ، آغاز مي‌شود. اين بيماري متاسفانه تحت تاثیرسبک زندگی غربی ، به اين‌جا هم سرايت كرده و مقوله “دوست پسر” براي دختر دبستاني (يعني 9 تا 13 ساله كه بالغ شده است.) در برخي شهرها و طبقات اجتماعی ، به وضوح ديده مي‌شود..

در مواردي در دبستان‌هاي دخترانه، حتي گزارش “جنين های سقط شده” ، از دختران 12ساله داشته ایم . پس بویژه با توجه به “مسئولیت ناشناسی” مسئولین فضای مجازی  و بی در و دروازگی “فضای مجازی” و توسعة رسانه های ضدّ اخلاق و هدفگیری میلیونی دختران و پسران نوجوان ما در فضای مجازی و بمباران فرهنگی ماهواره ها و “بلوغ زودرس” در جامعه ، متاسفانه حتی در سنین پائین ، رابطه های نادرست و نامشروع، در حال گسترش است که حتما” بايد به نحو درست و مشروع، مديريت شوند و “لازم به سرکوب” و حتی” قابل سرکوب” نیستند . جامعه‌اي كه در آن ، زنا کاری و روابط سكسي نامشروع در سنين مختلف ، “موجّه” و مقوله‌اي “مدرن” و “روشنفكري” ، محسوب شود و “ازدواج عاطفي و جنسي” در سنين گوناگون را امري قبیح و غير اخلاقي بدانند ، دچار اشتباه بزرگي شده است. شرع مقدس اسلام، مانعي نمي‌بيند كه دختر و پسر نوجوان ، تحت نظر خانواده (نظارت وليّ) با رعايت حقوق و مصالح طرفين، پيمان ازدواج (با تعيين انواع حدود و شرايط) ببندند و در تحت سرپرستی اقتصادی و تربیتی والدين خود، با يكديگر رابطه دوستی ، عاطفی و همزيستي و حتي فراتر از آن داشته باشند. اين كجا و روابط مخفي و خطرناك، نامشروع و غير بهداشتي و غير عادلانه رائج از نوع “دوست پسر” و “دوست دختر” كجا؟!

5_”ممنوع نبودن” ازدواج ميان دو نوجوان، به مفهوم جواز آن و صرفا” بمعنای “ممنوع نبودن” است و هرگز دعوت به ازدواج “مطلق و ناسنجیده” نوجوانان یا توصيه بی حساب و کتاب به “ازدواج های زود هنگام” که خود ، تهدیدی دیگر است ، نیست. و روشن است كه در هر ازدواجي، شرط «مصلحت و عدالت» به نفع طرفين بايد رعايت شود كه در سنين پايين، با «اذن و نظارت اولياء» تأمين مي‌شود وطبیعی است که برای ازدواج و تشکیل خانواده، صِرف “بلوغ جنسی”، کافی نیست ، بلکه “تربیت اجتماعی” و”تامین اقتصادی” نیز لازم است.

ازدواج در نوجوانی و جوانی ، تحت “نظارت و ولایت” خانواده ها ، پاسخی به روابط رائج غیر اخلاقی به دور از نظارت در میان نوجوانان و جوانان است و جنبة جایگزینی بجای ازدواج در سنینی مناسب تر ندارد .

مشکل کنونی جامعه ما البته «پير همسري»، ازدواج‌هاي “عقب افتاده”، “كثرت طلاق” در ازدواج‌هايي كه در سنين بالا صورت مي‌گيرد، گسترش “روابط نادرست” از سطح دختر بالغ دبستاني و پسر دبيرستانی تا ارتباط بدون ازدواج ميان “پيردختران و پيرپسران” است که در حال گسترش می باشد . نباید بگذاریم پسران به 40 و 45 سالگی و دختران به 35 و 40 سالگی برسند و دچار فساد جنسی و فحشا و یا گرفتار محرومیت و عقده های جنسی بمانند و یا مجبور به ازدواج سفید (سیاه) و روابط غیر مسئولانه که از مزایا و شفافیت حقوقی ” ازدواج موقت” هم محروم است ، گردند.

ایشان توضیح داده است که چرا راه حل اين “فتنة جنسي”، نه بالا بردن سنّ قانونی ازدواج و نه توجيه “روابط بدون قرارداد ازدواج” و نه كپي‌برداري از راه حل‌هاي غربي، بلكه تسهيل ازدواج در همة سنين و در شرايط گوناگون با رعايت مصالح و حقوق طرفين و آموزش «سبك زندگي اسلامي» به نسل جوان و نوجوان است.

به آمار رسمي قربانی شدن ميليون‌ها دختر کودك و نوجوان باردار زیر دوازده سال در غرب و جوامع غربزده كه دائما”  سقط جنين مي‌كنند، بنگرید .آنان  “سكس آزاد و  بدون ازدواج” دختران نابالغ را جزء “حقوق كودك و نوجوان” دانسته و ازدواج دختر بالغ زیر 18 سال را «كودك همسري» مي‌نامند و هیچ راه حلي براي بيماري رائج «پير همسري» و يا ميليون‌ها دختر و پسر مجرّد جز گسترش فحشا و اباحه‌گري و سكس آزاد و فروپاشي اخلاق و خانواده، و بويژه قرباني كردن دختران نوجوان و يا ايجاد عقده‌هاي جنسي و سپس انحرافات جنسي در ميليون‌ها دختر و پسر نوجوان و جوان ندارند. آنان “جامعه جهاني” را به سوي زنا، لواط، مساحقه، استمناء و يا عقده‌هاي جنسي سوق مي‌دهند و این خيانت به انسان و تابوسازي از «ازدواج» است. اغلب پنجاه کشوری که در صدر فهرست خشونت جنسی و تجاوز به کودکان در جهان قرار دارند ، همگی ،کشورهای باصطلاح “توسعه یافته” و یا مدعی “حقوق کودک” ومخالف با اصل “حجاب و پوشش” وطرفدار “رابطه آزادند”.

اين خط انحراف در رسانه‌ها، دانشگاه و حتي در بخشي از دولت و مجلس ما نیز آگاهانه و خائنانه، و يا ناآگاهانه و ابلهانه تعقيب و تبلیغ مي‌شود و كاش این “شارلاتانیزم رسانه ای” ، اهل گفتگو و نقد منطقي بودند نه تهمت و تحريف و توهين.

6_رسانه های غرب از یک سو “اسلام” را متهم به “رهبانیت” و سرکوب “میل جنسی” و ندیدن تمایلات عاطفی دو جنس مخالف و سرکوب سازی “عشق و لذّت” جوانان می کنند و در عین حال از سوی دیگر ، آن را یک “دین سکسی” و “مذهب شهوترانی” می خوانند و این تناقض گویی ، همان شارلاتانیزم  است که گفتیم . اما “فقه جنسی اسلام” ، نه “اباحه گر” و نه “سرکوبگر” است و توصیه به “تعادل”و”عدالت” جنسیتی می کند و لذّت را نه”مطلق”ونه “سرکوب”، بلکه به مشروع و نامشروع ، و به درست و نادرست ، تقسیم میکند .

رحیم پور از رابطه دختر و پسر نوجوان حتی از دوران دانش آموزی و دانشجویی که غریزه جنسی ، فعال شده و صدها هزار و خیلی بیشتر از آنان را در گیر روابط مخفی ، غیر اخلاقی و بدون نظارت دلسوزانه خانواده ها می کند ، سخن گفته و توصیه میکند که دختران وپسرانی که به یکدیگر علاقه دارند ، این رابطه ها را “شرعی” کنند و “کنترل شده” به پیش ببرند و نیز دختران وپسران دانشجو و دانش آموزانی که متاسفانه در قالب  “دوست دختر و پسر” ، روابط عاطفی وحتی جنسی نادرستی دارند آن را در قالب ازدواج های آسان و بدون تشریفات ، حتی اگر شده ، “ازدواج های موقت” تحت نظر خانواده ها کنترل و مدیریت کنند .

جالب است که در سطح جهان، آنانکه بجای پاسخ منطقی و حقوقی به این دیدگاه اسلامی ، از موضع ریاکارانه و رهبانیت تصنّعی ، به آن توهین می کنند خود غالبا”، گرفتار مشکلات اخلاقی وانحرافات جنسی بوده و هستند .

چون برخی مردان فمنیست  مشهود در ایران که با زنان متعدد ، رابطه داشته و حقوق آنان را پایمال کرده و حتی آنان را کتک می زنند  و یا چون برخی  کشیشهای کلیسا که  قرن هاست اسلام را “دین جنسی” و “مذهب شهوترانی “خوانده و “ازدواج” را امری “غیر معنوی” نامیدند و اینک ده ها هزار پرونده کشیشهای همجنس باز و کودک آزار ، در سراسر جهان ، افشاء شده است و امّا مخالفان  سکولاریست  “نهضت ازدواج” نیز تکلیفشان روشن است که چقدر مضحکند وقتی ریاکارانه ، مصلح اخلاقی و مدافع کودکان 18 ساله می شود !! و دقیقا” آنگاه که از “اخلاق جنسی “،  میگویند ، دماغ شان با دماغ پینوکیو ، مسابقه می گذارد. حکایت آنان ، حکایت قاچاقچیان کلان است وقتی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق در جهان می شوند . آري اين بود بخشی از  قصة «پيرهمسري» و «كودك همسري» در سخنرانی استاد رحیم پورکه هدف تروریزم رسانه ای قرار گرفت .اما این قصه ، ادامه دارد و خبرهای شگفت تری در راه است  . . . . تابعد .

موسسه نشر آثار استاد حسن رحیم پور (ازغدی)

                                                                                                        طرحی برای فردا       10/11/1397

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

 بیانات آیت‌الله خامنه‌ای در کنگره جهانی بزرگداشت اقبال لاهوری

دیده‌ام از روزن دیوار زندان شما

شعر/ چون چراغ لاله سوزم در خیابان شما

ای جوانان عجم جان من و جان شما

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.