سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / تظاهرات هفتگی فلسطینی‌ها در غزه 12 میلیون دلار هزینه روی دست صهیونیست‌ها گذاشته است

تظاهرات هفتگی فلسطینی‌ها در غزه 12 میلیون دلار هزینه روی دست صهیونیست‌ها گذاشته است

بنابر اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، راهپیمایی‌های هفتگی فلسطینی‌ها در مرز غزه دست کم 40 میلیون شکل(12 میلیون دلار) روی دست این رژیم هزینه گذاشته است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از هزینه 40 میلیون شکلی (12 میلیون دلاری) اقدامات امنیتی و نظامی این رژیم برای مهار راهپیمایی‌های بازگشت خبر داده است. طبق اعلام این رادیو، این هزینه‌ها برای تامین امنیت شهرک نشینان اطراف غزه و همچنین برخورد با تظاهرات کنندگان انجام شده است.

از سی ام مارس (10 فروردین) 2018 فلسطینی‌ها در اعتراض به معامله قرن هر جمعه راهپیمایی با عنوان «بازگشت» برگزار می‌کنند و تا کنون 44 راهپیمایی در این مناطق مرزی انجام شده است. برای هر تظاهرات نیز فلسطینی‌ها، یک شعار بر می‌گزینند.

به گزارش خبرگزاری قدس، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر اعلام کرده: «بالن‌ها و بادبادک‌های آتش زا، راهپیمایی‌های شبانه و برخی دیگر از ابتکارات فلسطینی‌ها تاکنون 40 میلیون شکل خسارت به اسرائیل تحمیل کرده که اثرات آن همچنان با ادامه راهپیمایی‌ها ادامه دارد.»

فلسطینی‌ها در روزهای جمعه با تجمع در خیمه‌های بازگشت در اطراف غزه اقدام به حرکت به سوی نقطه صفر مرزی و برگزاری راهپیمایی می‌کنند تا بر حق خود برای بازگشت به سرزمین شان و شکست محاصره غزه تاکید کنند. در جریان راهپیمایی بازگشت طی هفته‌های اخیر در مجموع 265 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که در بین آنها 45 کودک و 6 زن حضور دارند و بیش از 26 هزار فلسطینی نیز زخمی شده‌اند. این راهپیمایی‌ها در شرایطی صورت می‌گیرد که گروه‌های فلسطینی تاکید کرده‌اند همین راهپیمایی‌ها عاقبت باعث سرنگونی رژیم‌اشغالگر خواهد شد.

خشم رژیم صهیونیستی از ایرلند

رئیس ‌کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی اما در اعتراض به تصویب قانون تحریم کالاهای تولید شهرک‌ها صهیونیستی از سوی پارلمان ایرلند، سفر هیئت کنست به این کشور را لغو کرد. منابع عبری دراین باره گزارش دادند که قرار بود هیئتی از کنست در ماه مارس(فروردین) به ایرلند سفر کند، اما این سفر از سوی رئیس ‌کنست لغو شد. وزرات خارجه رژیم صهیونیستی روز جمعه گذشته با خشم «آلیسون کلی» سفیر ایرلند در تل‌آویو را فراخوانده و مراتب اعتراض خود به تصویب قانون مذکور را اعلام کرده بود.

وحشت اسرائیل از حمله ایران!

از سوی دیگر خبر رسیده که، رئیس‌ رژیم صهیونیستی با «پیش‌بینی حمله ایران به مواضع شمالی اسرائیل»، گفته تل‌آویو با اوضاع پیچیده و زوال مواجه خواهد شد.

به گزارش فارس، «رویون ریولین» گفته ایران حملات خود را بر شمال سرزمین‌اشغالی تشدید می‌کند و این «مسئله آینده راهبردی اسرائیل را با زوال و پیچیدگی روبه رو خواهدکرد.» ریولین حتی این را هم گفته که «من معتقدم ایران با قدرت بیشتر در شمال اسرائیل انتقام خواهد گرفت…اقدامات ایران در عرصه دیپلماتیک مشهود است.»

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

به ما می‌گویند شیعه شدید؟؟ آره شیعه شدیم، هرکسی بویی از شرف برده شیعه است

جوان فلسطینی:

کودک، تحت تأثیر بیهوشی، با امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه) صحبت می کند

غزه، نزدیکترین نقطه زمین به آسمان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.