سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / جشن عروسی فرزندان شهدای یمن اینجا اراده و امید حرف اول را می‌زند

جشن عروسی فرزندان شهدای یمن اینجا اراده و امید حرف اول را می‌زند

برای نخستین بار مراسم ازدواج دسته جمعی بیش از 210 فرزند شهید یمنی در صنعا برگزار شد تا اعلام شود، انقلابیون یمنی به رغم همه جنایت‌ها و ناجوانمردی‌هایی که در حقشان می‌رود، هنوز امیدوارند.

تجاوز واقعا وحشیانه و چهار ساله ائتلاف سعودی به یمن هرچند باعث ویرانی خانه‌ها و به شهادت رساندن مردمان زیادی در این کشور شده اما، ارده و امید مردم این کشور همچنان زنده است و جوانه‌های امید از زیر خروارها آوار ناشی از بمباران عربستان در حال جوانه زدن است.

در اوج محاصره، قحطی، بیماری و تجاوز وحشیانه ائتلاف سعودی، مراسم ازدواج دسته جمعی 210 نفر از فرزندان شهدای یمن در صنعا پایتخت این کشور برگزار شد.

اداره کل زکات با همکاری موسسه شهدای یمن برای نخستین بار این جشن ازدواج را برگزار کرده‌اند. در این مراسم «حسین عبدالله علی مقبولی» به عنوان وزیر دارایی، «احمد عقبات»، وزیر دادگستری، «خالد المدانی»، عضو کمیته عالی انقلاب، «حمود عباد»، فرماندار صنعا و صدها نفر از اقشار مختلف یمن حضور داشتند.

در این مراسم دامادها با لباس سنتی یمنی و جنبیه که خنجر مخصوص مردم این کشور است حضور داشتند. هر یک از دامادها نیز اسلحه و برخی نیز شمشیر در دست داشتند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد

سلمی نمین در مراسم رونمایی از کتاب چالش‌های تاریخی

سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم

دوستان ما نباید فرصت های گرانبهای زندگی و وقت ارزشمند خود را به دشمنی با یکدیگر تلف کنند. من با خود عهد کرده‌ام که هر کس مرتکب اینگونه امور شود یا به یکی از دوستانم و رهروانم خشم کند و به او آسیب رساند از خدا بخواهم که او را به سخت‌ترین کیفر دنیوی مجازات کند و در آخرت نیز اینگونه افراد از زیانکاران خواهند بود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.