سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / خانواده محمود عباس چگونه با خیانت به آرمان فلسطین میلیونر شد

خانواده محمود عباس چگونه با خیانت به آرمان فلسطین میلیونر شد

یک پژوهشگر صهیونیست می‌گوید تحقیقاتش نشان می‌دهد خانواده «محمود عباس» رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین از طریق همکاری‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی میلیونر شده‌اند. در غیر این صورت تنها مدت کوتاهی می‌توانستند در راس هرم قدرت بمانند.

«ریووین بیرکو» پژوهشگر صهیونیست در گفت‌وگو با یک شبکه صهیونیستی خاطرنشان کرد: جیب مسئولان تشکیلات خودگردان پر از پول است و طارق پسر محمود عباس یک شرکت تلفن همراه، شرکت سیمان، شرکت مواد غذایی و هتلی در اردن داشته که آن را به قیمت 60 میلیون دلار به اردن به فروش رسانده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وی افزود: «خانواده عباس میلیونر هستند و بدون همکاری امنیتی تنها می‌توانستند به مدت کوتاهی در عرصه قدرت حضور داشته باشند. من بدون شک و تردید می‌توانم درباره خانواده عباس بگویم که آنها با جیب‌های خالی به اینجا آمدند و میلیونر شدند.»

باج نمی‌گیریم

جنبش مقاومت اسلامی حماس هم اعلام کرد به فرستاده قطر در طرح بازسازی نوار غزه اطلاع داده در اعتراض به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای شانه خالی کردن از زیر تفاهمات صورت گرفته، حاضر به دریافت سومین بخش از کمک‌های مالی قطر به باریکه غزه نیست. رئیس ‌دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه طی کنفرانس مطبوعاتی در این باریکه خاطرنشان کرد این جنبش به قطر اعلام کرده اجازه نخواهد داد غزه بهانه‌ای برای باجگیری سیاسی در جریان رقابت‌های انتخاباتی رژیم صهیونیستی باشد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ماجرای هدیه عبای یک مرجع برای رهبری

ويدئو/آیت الله العظمی گلپایگانی

تو مترو شهر نیویورک دارن شعار میدن

ويدئو/ بهت افتخار میکنیم ایران بهت افتخار میکنیم غزه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.