سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / مشکلات اقتصادی امروز نتیجه عمل به نسخه لیبرالی است

مشکلات اقتصادی امروز نتیجه عمل به نسخه لیبرالی است

مدیرمسئول کیهان گفت: این سخنی ناروا و تهمت بزرگی است که کسانی مشکلات اقتصادی امروزه در داخل کشور را به نسخه انقلاب نسبت می‌دهند. این مشکلات نتیجه رویکرد به نسخه‌های لیبرالی به جای نسخه انقلابی و اسلامی است.

«حسین شریعتمداری» مدیر مسئول روزنامه کیهان در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ابوذر که دیروز، دوشنبه۲۴ دی در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، در سخنانی گفت: یادم هست وقتی ما را از زندان کمیته طاغوت به زندان عمومی منتقل کردند، در حالی که چشم‌هایمان بسته بود، رسولی سربازجوی معروف مرا به کناری کشید و گفت می‌بینید که همه دنیا پشتیبان ما هستند و در این میان فقط خمینی[ره] شما مانده است و با اطمینان گفت به‌زودی خبرهایی در این باره می‌شنوی که برایت شوک‌آور است.

وی در ادامه گفت: آن زمان هیچکس تصوری از پیروزی نداشت اما این پیروزی بزرگ اتفاق افتاد و به قول مک گرگور در گاردین؛ ابتدا تصور می‌شد که انقلاب اسلامی فقط یک حرکت ضد‌تاریخ است که دنیای سکولار را شوکه کرده است ولی امروز به منادی تغییر تاریخ تبدیل شده است. مدیر مسئول کیهان ادامه داد؛۴۰ سال است که دشمنانمان از تمامی اهرم‌ها و امکانات خود برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده کرده و هیچ فرصتی را از دست نداده‌اند، آیا همین نکته به تنهایی از عظمت و پایداری انقلاب حکایت نمی‌کند؟ کسانی که ادعا می‌کنند انقلاب اسلامی در گذر ایام کمرنگ شده است باید برای این سؤال پاسخی داشته باشند که اگر چنین است چرا دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های آمریکا و متحدانش علیه انقلاب همه روزه شدت و شتاب بیشتری می‌گیرد؟

شریعتمداری گفت؛ این سخن را نمی‌دانم از کیست ولی حکیمانه و شنیدنی است که خداوند در آسمان فرشتگان و در زمین بسیجیان را دارد و افزود؛ بسیج ترجمان انسان‌های مومن، پاکباخته و انقلابی است بنابراین دامنه آن فراگیر و شامل همه اقشار اجتماعی است. در این میان جای خالی بسیج رسانه احساس می‌شد که به لطف خدا و همت عزیزان شکل گرفت و امروزه یکی از اثرگزار‌ترین‌هاست.

وی گفت: بروبچه‌های بسیجی نشان داده‌اند که در عرصه رسانه و مقابله با ترفندهای حریف از توان و ابتکار عمل بالایی برخوردارند. نگاه کنید، بلافاصله پس از یک رخداد شاهد حضور چشمگیر آنان در عرصه هستید، تحلیل‌های کوتاه و خواندنی، شعر، عکس‌نوشته، طنز، ‌اشاره سریع به سابقه تاریخی خبر و ده‌ها نمونه دیگر را می‌بینید.

شریعتمداری گفت: یکی از ترفندهای دشمن القاء این توهم است که نیروهای انقلاب کم‌شمارند و در گذر سال‌ها ریزش کرده‌اند. این ادعا در حالی است که رویش‌های انقلاب بارها افزون‌تر از ریزش‌های کم‌شمار آن است. وی در ادامه گفت: دشمن با بهره‌گیری از شگرد مارپیچ سکوت، تلاش می‌کند که گفتمان انقلاب اسلامی را در اقلیت نشان دهد و توضیح داد که مارپیچ سکوت یک دالان و کریدور فرضی است که دیواره آن را رسانه‌ها می‌سازند. رسانه‌های بیرونی و برخی از رسانه‌های داخلی که به پایگاه دشمن تبدیل شده‌اند، دیدگاه‌های انقلابی را به این کریدور می‌برند و با تحریف و دروغ آن را چکش‌کاری می‌کنند تا خروجی آن با واقعیات قابل انطباق تصور نشود و قابل طرح نباشد. شریعتمداری راه مقابله با این ترفند را تشریح واقعیت روح‌نواز گفتمان انقلاب اسلامی و تاکید بی‌وقفه بر آن دانست و گفت: نیروهای انقلاب باید حضور دائمی خود در صحنه را به رخ بکشند و پرچم‌های خود را پیوسته برافراشته نگاه دارند.

مدیر مسئول کیهان به جایگاه مقتدرانه ایران اسلامی در منطقه ‌اشاره کرد و گفت: امروز دیگر مسائل منطقه همان مسائل داخلی ماست. انقلاب اسلامی در لبنان، فلسطین، عراق، سوریه، افغانستان و تمامی منطقه تکثیر شده و بخشی از ایران اسلامی است. حشد‌الشعبی در عراق، جیش‌الشعبی در سوریه، جهاد اسلامی و حماس در فلسطین و انصارالله در یمن شاخه‌های دیگری از بسیج هستند.

شریعتمداری در ادامه گفت: این سخنی ناروا و تهمت بزرگی است که کسانی مشکلات اقتصادی امروزه در داخل کشور را به نسخه انقلاب نسبت می‌دهند. این مشکلات نتیجه رویکرد به نسخه‌های لیبرالی به‌جای نسخه انقلابی و اسلامی است. کجای آنچه این روزها در عرصه اقتصادی به آن عمل می‌شود، اسلامی و انقلابی است که نتیجه خفن آن را به انقلاب نسبت می‌دهند؟! چشم دوختن به دست دشمن به‌جای تکیه بر امکانات و ظرفیت‌های داخلی و یا بی‌توجهی به معیشت محرومان و مستضعفان در کنار میدان‌داری کلان سرمایه‌داران در کدام صفحه از نسخه انقلاب دیده می‌شود؟!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

محسن هاشمی: براندازان نمی‌خواهند انتخابات پرشور باشد/ شریعتمداری: عمل‌نکردن به وعده‌ها در کاهش مشارکت مردم مؤثر است

شریعتمداری: در امریکا هم شورای نگهبان وجود دارد و نام آن سوپریم کورت است

بعد از ۴۷ روز وحشی‌گری‌ها… نتایج

گذرگاه رفح باز شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.