خانه / صراط عشق / متون / اجلاس لهستان برای سرپوش گذاشتن روی SPV است

اجلاس لهستان برای سرپوش گذاشتن روی SPV است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اروپایی‌ها رفیق شفیق آمریکا هستند و اجلاس لهستان صرفاً برای سرپوش گذاشتن روی SPV و به انحراف کشاندن این قضیه است.

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به برگزاری اجلاسی ضد ایرانی در لهستان که از سوی وزیر خارجه آمریکا مطرح شد،گفت: یکی از توطئه های اصلی دشمن، برگزاری اجلاس های متعدد ضدایرانی در اروپا و آمریکاست.

وی با بیان اینکه همواره این اجلاس‌ها به شکست منتهی شده است،افزود: ما هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم که منافقین اجلاس فرانسه را تشکیل دادند اما در همان اجلاس بود که وزیر خارجه عربستان مرگ مسعود رجوی را لو داد و با آن اتفاق منافقین بهم ریختند و دچار شکست بزرگی شدند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه قطعاً اجلاس لهستان هم با شکست روبرو خواهد شد، گفت: قرار است نتانیاهو در این نشست حضور پیدا کند و قطعاً هدف مسئولان رژیم صهیونیستی از حضور در این اجلاس آن است که سرپوشی روی جنایت هایشان در سوریه، فلسطین و عراق بگذارند و این مسائل را به فراموشی بسپارند و نظرات جامعه جهانی را به اجلاس لهستان جلب کنند.

سالک با تاکید بر اینکه اروپا رفیق شفیق آمریکاست و سران اروپا به ویژه سه کشور عضو برجام یعنی آلمان، فرانسه و انگلیس بدون اذن آمریکا هیچ اقدامی انجام نمی دهند، افزود: ما نباید هیچ امیدی به مذاکرات با اروپا داشته باشیم و بدانیم که SPV اجرا نخواهد شد.

وی تاکیدکرد: تیم مذاکره کننده ما باید باور کنند که اروپایی ها چون آمریکا بدعهد هستند و در میدان سیاست به خوبی بازیگری را بلدند و آن قدر وقت کشی می کنند که به گونه ای بتوانند از زیر بار تعهدات خود در برجام خارج شوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: اجلاس لهستان صرفاً سرپوش گذاشتن بر SPV و به انحراف کشاندن آن است و مقامات ما باید بدانند که اروپایی‌ها قابل اعتماد نیست و به هر طریقی دست و پا می زنند که تعهدات خود در برجام را زیر پا بگذارند و به آن عمل نکنند.

سالک با بیان اینکه در این شرایط ما باید بر اصول محکم خود تکیه کنیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما مبتنی بر مجموعه ای از ارزش های دینی و انسانی است و امت اسلامی هم باید همواره حول محور ولایت باشند که تکیه بر این اصول منجر به شکست ناپذیری جمهوری اسلامی می شود و ۴۰ سال است که با این رویه همواره بر برنامه ها و نقشه های شوم دشمن غلبه کرده ایم.

 وی با تاکید بر اینکه چنین اجلاس و برنامه هایی نمی تواند به اهداف ما ضربه بزند، خاطرنشان کرد: یکی از اصول اساسی جمهوری اسلامی ایران، کفرستیزی و دشمن شناسی است و ما هیچگاه از مسائل استکبار جهانی و شیطان بزرگ غافل نبوده و همه توطئه های آنان را رصد می کنیم و اشراف بر توطئه های آنها همواره منجر به پیروزی کشورمان شده است و این روند ادامه دارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ درخت بلوط

روزنامه رسوای هم‌میهن تیتر زده «‌یک سال دیگر در انتظار برجام‌»!

چند نمونه از ترک‌فعل در دولت سابق که موجب نابسامانی اقتصادی شد

مذاکرات دولت نا امید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.