خانه / صراط عشق / متون / اوباما آخرین رئیس‌جمهور کنترل شده آمریکا و ترامپ میوه شیطنت آمریکا علیه انقلاب اسلامی است

اوباما آخرین رئیس‌جمهور کنترل شده آمریکا و ترامپ میوه شیطنت آمریکا علیه انقلاب اسلامی است

فعال فرهنگی و رسانه‌ای جبهه انقلاب ترامپ را میوه شیطنت آمریکایی‌ها علیه انقلاب اسلامی دانست و گفت: آخرین رئیس جمهور کنترل شده آمریکایی‌ها، اوباما بود اما ترامپ فرد کنترل نشده‌ای است.
اوباما آخرین رئیس‌جمهور کنترل شده آمریکا و ترامپ میوه شیطنت آمریکا علیه انقلاب اسلامی است.

نادر طالب‌زاده فعال فرهنگی و رسانه‌ای جبهه انقلاب صبح امروز(پنجشنبه ۸ آذر) در نشست «فرهنگ و انقلاب اسلامی؛ رویش‌ها و دستاوردها» که در موسسه فرهنگی- پژوهشی انقلاب اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه از قبل از پیروزی انقلاب به شکل حضوری شاهد تحولات هستم، اظهار داشت: یکی از تحولاتی که برای من خاطره‌ساز شد، اولین مصاحبه مطبوعاتی حضرت امام پس از ورود به ایران در روز ۱۳ بهمن بود که در مدرسه علوی برگزار شد که مرحوم هاشمی سوال خبرنگاران خارجی را ترجمه می‌کرد و مرحوم هاشمی هم حضور داشت.

وی ادامه داد: آن روز بنده مسئول چک کردن کارت خبرنگاران بودم؛ این در حالی بود که خودم هیچ کارتی نداشتم؛ چرا که به هیچ رسانه‌ای اعتقاد نداشتم.

طالب‌زاده با بیان اینکه همه خبرنگاران حاضر در نشست که اکثر آن‌ها خارجی بودند، این سوال را از امام می‌پرسیدند که جمهوری اسلامی چیست و چگونه سیستمی است، خاطرنشان کرد: من آن زمان به ذهنم رسید که باید سوالی از امام پرسید که جنبه تهدیدآمیز داشته باشد؛ چرا که در آن مقطع، خطر کودتا وجود داشت.

وی ادامه داد: یکی از خبرنگارهای خارجی به من گفت آیا سوال خوبی داری تا بپرسم؟ من هم روی کاغذ این سوال را نوشتم که اگر نیاز باشد حکم جهاد هم می‌دهید؟ که امام فرمودند اگر نیاز باشد حکم جهاد هم می‌دهیم. فردای آن روز، این سخن امام، تیتر اکثر روزنامه‌های غربی شد.

طالب‌زاده با بیان اینکه در آن زمان بنده یک فرد جوان بودم، اظهار داشت: این درسی شد برای من که هر کسی در انقلاب ماموریتی دارد و به کار می‌آید.

وی ادامه داد: انقلاب، تحولی را در دل بسیاری از افراد ایجاد کرده بود که سابقه‌ای هم نداشتند. تحولات انقلاب به نحوی پیش می‌رفت که متوجه شدیم این انقلاب کار بشر نیست و از بالا هدایت می‌شود.

کارشناس رسانه با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اولین اتفاقی که رخ داد، دشمنی واضحی بود که از طرف غربی‌ها علیه انقلاب اعمال شد، اظهار داشت: بر همین اساس، منفی‌بافی در ارتباط با ایران در دستور کار رسانه‌های غربی قرار گرفت.

طالب‌زاده ادامه داد: دستور این بود که ایران را خشن نشان دهند؛ لذا شبکه CBS خبرنگار خود را مامور کرد تا گزارشی از وضعیت یهودیان ایران تهیه کند. وی نیز سراغ یکی از تجار یهودی میدان فردوسی می‌رود و از او می‌پرسد چرا شما بعد از پیروزی انقلاب به اسراییل نرفتید که او در جواب می‌گوید چرا از اینجا بروم، وقتی هیچ رفتار بدی با من نشده است؟

وی با بیان اینکه همه گزارشاتی که آن خبرنگار تهیه کرده بود، مثبت بود، ادامه داد: دو هفته بعد از اینکه آن خبرنگار، گزارش خود را برای پخش، ارسال کرد، متوجه شدیم که گزارش پخش نمی‌شود و وقتی علت را از او پرسیدم گفت: یهودی‌ها اینطور هستند و اگر چیز مثبتی بر خلاف آن چیزی که آن‌ها می‌خواهند به دست آن‌ها برسد، پخش نمی‌کنند.

طالب‌زاده با بیان اینکه این اولین درسی بود که ما آموختیم، اظهار داشت: این رویکرد منفی تا امروز ادامه دارد و برای اولین بار، مراکز فکری بزرگ در آمریکا، پس از پیروزی انقلاب شکل گرفت؛ چرا که تا آن زمان، صرفاً یک جنگ سرد در میان بود و نیازی به مرکز فکری نبود.

وی، ایجاد مراکز فکری را در راستای طراحی علیه ایران و انقلاب اسلامی دانست و گفت: یازده سپتامبر نیز یک نوع طراحی علیه ایران بود.

طالب‌زاده، مقاطع مهمی که غرب حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده بود را اعلام روز قدس، بازپس‌گیری خرمشهر و تسخیر لانه جاسوسی دانست و اظهار داشت: دهه نود در آمریکا دهه آماده‌سازی برای محدود کردن ایران با نقشه‌های دقیق و شیطنت‌های حساب شده محسوب می‌شود. مقدمات این شیطنت‌ها را هم با حادثه ۱۱ سپتامبر پایه‌گذاری کردند.

وی ادامه داد: بر همین اساس آمریکایی‌ها پایگاه‌ها نظامی‌شان را به غرب آسیا منتقل کردند و باید صریحا اذعان داشت که هدف اصلی آن‌ها ایران بود.

طالب‌زاده با بیان اینکه مشکلات امروز ما ناشی از این است که برخی‌ها تحولات انقلاب را باور ندارند و درک نمی‌کنند، تصریح کرد: این مشکل یا ناشی از مسائل روحی و نداشتن کشش لازم است یا سایر عوامل.

وی، FATF را نیز یک طراحی در راستای اهداف استکبار دانست و گفت: می‌خواهند با قانون ثابت کنند که ما تروریست هستیم و سپاه و حزب‌الله لبنان کارهای تروریستی انجام می‌دهند.

طالب‌زاده با بیان اینکه دشمنان در طراحی‌های خود پیروز نخواهند شد، تصریح کرد: موفق نشدن آن‌ها به دلیل این است که تحولات انقلاب عمیق‌تر از آن چیزی است که آن‌ها فکر می‌‌کنند.

وی، ترامپ را میوه شیطنت آمریکایی‌ها علیه انقلاب اسلامی دانست و گفت: آخرین رئیس جمهور کنترل شده آمریکایی‌ها، اوباما بود اما ترامپ فرد کنترل نشده‌ای است.

طالب زاده افزود: یکی از نویسندگان و روشنفکران آمریکایی پیش‌بینی کرده است که ترامپ آخرین رئیس جمهور آمریکا خواهد بود و احتمال جنگ داخلی در آمریکا و فروپاشی این کشور وجود دارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

توحش آمریکایی ها

ويدئو/

چرا قطعنامه پیشنهادی آمریکا در شورای امنیت وتو شد؟

شورای امنیت سازمان ملل متحد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.