سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / شورای نویسندگان / همچون گورخرانی فراری از شیر

همچون گورخرانی فراری از شیر

بسم الله الرحمن الرحیم

در ماجرای جنگ ها و غزوات پیامبر اکرم ص به ایشان عرض می شد که بیاییم پیش دستی کنیم و به دشمن شبیخون بز‌نیم و او را غافلگیر کنیم، پیامبر ص می فرمودند ما آغازگر جنگ نخواهیم بود.
در ماجرای جنگهای سایر اهل بیت ع نیز سیره این بزرگواران همین بوده و ریشه در تربیت الهی ایشان داشت.
خداوند در سوره مبارکه صف بعد از آنکه سه دسته از دشمنان اسلام را نام می برد ( فاسقان یهود، ظالمان نصارا و منافقان امت اسلام ) می فرماید؛ يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ آنها اراده کردند نور خدا را خاموش کنند، یعنی شروع کننده آنها بودند.
رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) در خصوص آمریکا فرمودند آمریکا از جمهوری اسلامی شکست خورده است چون او شروع کننده به تجاوز و دشمنی بوده و چون به اهداف اعلامی خود نرسیده و جمهوری اسلامی نه تنها از بین نرفته بلکه قوی تر هم شده لذا آمریکا شکست خورده است.
در برابر دشمنی آن سه گروه در ادامه آیه ۸ سوره صف خداوند می فرماید ؛ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ. خداوند نور خود را تمام می کند هرچند کافران را خوش نیاید.
نور خدا چیست؟ نورالله همان خورشید فروزان هدایت الهی است که در اوج قرار داشته و همه عالم و آدم را بهره مند می سازد. كَلِمَةُ اللّهِ هِیَ الْعُلْیَا .توبه 40
امروز حقیقت جمهوری اسلامی ایران بعنوان مصداقی از نور خدا که بوسیله حضرت امام خمینی ره بنیان نهاده شد با انوار احیاگر خود و به فرموده حضرت روح الله ، با تاییدات غیبیه الهیه به اقصی نقاط دنیا صادر شده و ملتهای مظلوم جهان را زنده و بیدار نموده و ترس و وحشت و دلهره را به جان ستمگران عالم و شیاطین انس و جن ازصهیونیستهای خونخوار و ارتجاع عرب گرفته تا مظهر کامل آن آمریکا، انداخته و روز به روزاوضاع آنها را وخیم تر می کند.
آمریکا در افغانستان شکست خورده در عراق شکست خورده از ایران شکست خورده ، ارتجاع عرب در یمن زمینگیر شده و در افشای ارتباطشان با اسرائیل و خصوصا در ماجرای قتل جمال خاشقچی تشت رسوائی شان از بام افتاده و صدای آن عالم را گرفته است.
کابینه رژیم صهیونیستی فروپاشیده و اردوگاه دشمن بدجور از هم گسسته و همانند گله گورخرانی که شیر شرزه به آنها تاخته ، حیران و دربدر شده اند و برای حفظ جان بی مقدارشان دست و پا می زنند.
یاد این آیه سوره مدثر می افتیم که فرمود ؛ کَأَنَّهُمْ حُمُرٌ مُسْتَنْفِرَهٌ مدثر50 فَرَّتْ مِنْ قَسْوَرَهٍ مدثر51 آنان مثل گورخرانى هستند كه از شير مى‌گريزند.
گویا اسدالله الغالب پا به عرصه نبرد احزاب گذاشته که تمام جبهه باطل در مقابل جبهه حق چنین به سخره گرفته شده است.
شیربچه های علی ع در ایران میدان دار این مبارزه اند و فریاد هل من ناصر جمهوری اسلامی برای پیوستن آزادیخواهان و حق طلبان جهان به جبهه جهانی علیه سلطه گران عالم با محقق شدن وعده فتح و نصرت خدا (آیه ۱۳ سوره صف) و وقوع آیه عظیم اربعین حسینی ، در حال اجابت است. گویا سوره نصر مجددا بر بشریت نازل شده و قرار است مردم جهان فوج فوج به جبهه حق پیوسته و حوادثی بس عظیم را رقم بزنند.
فسبح بحمد ربک و استغفره انه کان توابا.نصر3 ..
عباس قره داغی

۲۶ آبان ۹۷

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل

نشریه صهیونیستی از ادامه سریال کناره گیری فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل شکست ارتش این رژیم در عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا کرد

رسانه صهیونیستی از استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل به‌دلیل شکست در طوفان الاقصی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.