سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اربعین / جلوه آیات در دو جبهه

جلوه آیات در دو جبهه

بسم الله الرحمن الرحیم

آیات الهی از بزرگترین جلوه های نورانی خداوند عزیز و حکیم اند و در جای جای قرآن کریم به آنها پرداخته شده است. آیات الهی در میان اقوام مختلف ، برای هدایت بشریت و بوسیله رسولان بزرگ خدا جاری شده اند . طوفان نوح ع ، عصای موسی ع و ید بیضاء که معجزه عظیم حضرت موسی ع بود ، زنده کردن مردگان و دمیدن روح در کالبد خاکی با تایید روح القدس توسط حضرت عیسی ع ، معجزه قرآن کریم و اهلبیت مطهر رسول اکرم ص و… از این دست آیات بزرگ الهی هستند.
شاکله جبهه باطل از ابتدای تاریخ تاکنون، کفر نسبت به این آیات و دشمنی با آنها و طراحی نقشه های گوناگون برای مقابله با این مظاهر عظیم قدرت الهی و خاموش کردن نور خدا بوده است همانگونه که خداوند متعال در آیه ۸ سوره مبارکه صف می فرماید ؛ یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم…
جبهه حق نیز با ایمان راسخ نسبت به آیات الهی و عظیم شمردن و پیشه نمودن رفتار صحیح در قبال آنها همواره از رضوان الهی و استمرار نعمات و هدایتهای ویژه خداوند برخوردار شده اند.
در عصر حاضر نیز خورشید انقلاب اسلامی بعنوان یکی از آیات بزرگ الهی بوسیله حضرت امام ره در ایران تابیدن گرفت و انوار احیاگر آن به نقاط مختلف جهان رسید و شجره طیبه مقاومت اسلامی را غرس نمود و بارور ساخت.
اما آمریکایی ها بعنوان شرورترین و خبیث ترین موجودات روی زمین این آیه الهی را برنتافتند و قصد اطفاء نور خدا را نمودند ولی خداوند متعال به لحاظ ایمان راسخ مردم ایران نسبت به انقلاب و ولایت فقیه و آرمانهای حضرت امام ره پی در پی و در ماجراهای مختلف و بوسیله امدادهای غیبی حضرت ولی عصر عج مانند طوفان طبس آمریکایی ها را مفتضح نمود و خسارتهای بزرگی بر آنها وارد نمود. ملت ایران را در دفاع مقدس نصرت نمود و فتح را نصیبشان گرداند. هرگاه آمریکایی ها قصد عملیاتی کردن توطئه هایشان را داشتند با بلاهایی مانند طوفان کاترینا و فلورانس آنها را درهم کوبید.
اربعین حسینی ع دومین آیه بزرگ الهی در عصر حاضر است که خداوند به جبهه حق عنایت کرد.
دشمن با رصد اوضاع و شرایط در سال گذشته تمام قدرت خود را متمرکز کرد تا کار جمهوری اسلامی را یکسره کند آنها قصد داشتند بلایی همانند آنچه بر سر سوریه و عراق و یمن آوردند و حتی بدتر از آن ، سر جمهوری اسلامی بیاورند و تجزیه ایران و ریشه کنی تشیع از برنامه های اصلی آنها بود اما بازهم صاحب اصلی این انقلاب ، امام زمان عج با نصرت نمودن لشگر مخلص خدا، مدافعان حرم و پیروزی بر داعش ملعون و جنایتکار و همچنین با طوفان مایکل که به گفته خود آمریکایی ها ۴۰۰ میلیارد دلار خسارت در پی داشت دوباره بینی کفار را به خاک مالید. حال ما هستیم و شکر این همه نعمات بزرگ و بی دریغ که خداوند نصیب ملت ایران نموده است. ما باید بسیار شاکر محبت های امام زمان عج باشیم و شکر جمعی بجای آوریم که مولا در سخت ترین شرایط با نگاه محبت آمیز و ید قدرت اللهی خود مردم ایران را از خطرات و بلاها مصون داشته و از شر دشمنان حفظ نموده اند. حفظ و تقویت ایمان نسبت به آیات الهی و انجام رفتار صحیح در قبال آنها یکی دیگر از مظاهر شکرگزاری می باشد.
یونس 10 ..وَ آخِرُ دَعْواهُمْ أَنِ الْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعالَمينَ

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حب اهل بیت علیهم السلام بدون حب ولی فقیه کجای دین ماهست

ويدئو/ حب اهل بیت ع بدون ولی فقیه کجای دین ماست

اهمیت دعای ندبه در کلام امام خامنه‌ای

ما به معارفی که به برکت هدایت اهل‌بیت علیهم‌السّلام این طور ارزان در اختیار افکار ما قرار گرفته است، با دقّت و تأمّل، توجّه کنیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.