خانه / صراط عشق / متون / بسیجی خامنه‌ای

بسیجی خامنه‌ای

سرباز خمینی بودن آسان بود ، خمینی بود و صلابت انقلابی نوشکفته.
شور انقلابی جوانانی که با تمام توان آمده بودند تا خدمت کنند. نفاق هنوز جرات عرض اندام نداشت . تیرهای مسموم غرب و ابر رسانه‌های دشمن هنوز قدرت نفوذ در بین مردم را نداشتند.
زمان خمینی شهید ،شهید بود و جلاد ، جلاد.
مگر میشد کسی جرات کند جای جلاد و شهید را عوض کند. انقلابیون جوان بودند که کشور رو به جلو حرکت میکرد . کمتر کسی از مسئولیت داشتن خوشحال بود ، بیشتر آنرا بار سنگینی بر دوش خود میدانست.
زمان امام خوبیها حتی باغی انقلاب هم ژست انقلابی بودن و ضد امپریالیست داشت. تحصیلکرده امروز انگلیس آنزمان در ستاد جنگ مشغول بود و مغروق استخر فرح کمتر چوب لای چرخ انقلاب و انقلابیگری میگذاشت . مرحوم آنزمان هنوز معتقد به مانور تجمل نبود.
آری برادر ، سرباز خمینی بودن خیلی آسانتر بود از بسیجی بودن برای امام خامنه‌ای.
خمینی که رفت جوانان خمینی پا به سن گذاشتند اما هنوز سودای جوانی داشتند . دوست نداشتند از آسمان مدیریت کشور فرود بیایند . تازه اول عشق بود . جنگ تمام شده بود . امام حاضر را مطیع نبودند و امام گذشته را تفسیر میکردند و یادشان نبود که کوفیان اینگونه عاشورا را رقم زدند.
مغروق استخر فرمان مانور تجمل داده بود .
و چه خون دلها خورد علی از این جماعت سر به سجاده و ریاکار .
قریب به سی سال از عروج امام خوبیها گذشته اما سید علی هنوز با تمام غربت و تنهایی در میان یاران قدیم و مدعیان جدید کشتی انقلاب را در این طوفانهای سهمگین منطقه‌ای به سلامت هدایت میکند.
جوانان دیروزی و مدعیان امروزی نمیروند . کلک میزنند که بیشتر بمانند . و اما این میان ، امید پیر مراد ما به جوانان است . اوست که در غربت به تنهایی شمشیر دفاع از ارزشهای خمینی را کشیده و چپ و راست میزند . ارزشهای خمینی که اکنون در میان خانواده امام خوبیها هم غریب افتاده.
بسیجی خامنه‌ای ماندن سخت است چون برخلاف قواعد دنیای امروز ، لازمه بسیجی ماندن برای سید علی انقلابی زیستن است . بدور از تجمل ، بدور از شهوت شهرت ، بدور از نگاره‌های غربی بر کالبد بشری . بسیجی خامنه‌ای که باشی باید دست روی زانوی خودت بزنی و بسازی هر آنچه انقلاب به آن نیاز دارد . بسیجی خامنه‌ای که باشی نمیتوانی برای رسیدن به صندلیهای قدرت از روی ارزشهای انقلابی گذر کنی ، نمیتوانی به راحتی جای جلاد و شهید را عوض کنی، بسیجی خامنه‌ای که باشی باید همیشه با لباس رزم بخوابی و همیشه آماده باشی برای شهادت.
بسیجی خامنه‌ای که باشی امپراطوری دروغ رسانه تو را له میکند اما تو باید فولاد آبدیده باشی.
اگر خون دادن برای خمینی زیباست، خون دل خوردن برای خامنه‌ای زیباتر است.
فان حزب الله هم الغالبون

علی مختارزاده

.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اوج عزت و ایستادگی مردم غزه، پدیده‌ای الهی است

زیاد النَّخالة دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه

جان سقای حرم خدایا ببخش- مناجات حاج محمود کریمی

ويدئو/ ازهمه تشنه ترم خدایا ببخش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.