سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / درمان‌های ساده / خمیردندان های شیرین، علت پوسیدگی دندان

خمیردندان های شیرین، علت پوسیدگی دندان

دکتر روشن ضمیر، پرده از راز خرابی دندان برداشت. پوسیدگی دندان با حیله و نیرنگ کمپانی های غربی با تولید خمیردندان های شیرین بوجود آمده تا بتوانند لوازم دندان پزشکی و دندان های پلاستیکی بفروشند. اگر میخواهید برای همیشه دندان های سالمی داشته باشید،
این تحقیق را که توسط آقای دکتر روشن ضمیر انجام شده مطالعه کنید. به علت اینکه دانش آموزان ایشان وخود ایشان هر روز مسواک میزدند باز هم دندان های آنها خراب تر میشد و ایشان مواد مختلف زیادی را امتحان کردند تا اینکه موفق شدند با این روش پوسیدگی دندان را به طور کامل وبرای همیشه ازبین ببرند.
*عامل پوسیدگی دندان خمیر دندان است!*

اگر خواسته باشید دندان های سالم داشته باشید باید دندانهای خود را فقط با آب نمک مسواک بزنید تاهیچ وقت نیاز به دندان پزشک نداشته باشید، چون آب نمک باعث خنثی شدن اسید میشود و اسیدهایی که از مواد غذایی موجود در دهان بوجود می آید را از بین میبرد و دیگر اسیدی در دهان باقی نمیماند که باعث خرابی دندان شود و وقتی شما با خمیردندان مسواک میزنید خود خمیر دندان با دارا بودن مواد قندی باعث تولید اسید در دهان میشود. در نتیجه این اسید تولید شده باعث خرابی دندان میشود و شما هر وقت که صورت خود را میشویید مقداری آب نمک دردهان قرقره کنید و یا با مسواک دندان های خود را با آب نمک مسواک بزنید تا علاوه بر سلامتی دندانهای خود، باکتری ها و ویروسهای دهان خود را از بین ببرید. چون دانشمندان بررسی کرده اند که حدود 500 نوع باکتری و ویروس در دهان انسان وجود دارد که با آب نمک از بین میرود و همچنین آب نمک باعث میشود که شما هیچ وقت به بیماری سرماخوردگی دچار نشوید و لوزه های شما چرکی نشود.

با توجه به اینکه بچه های ما در دوره ابتدایی چون با خمیردندان مسواک میزنند، بیشتر دندان هایشان خراب میشود و اگر آنها یاد بگیرند که فقط چند بار در شبانه روز آب نمک قرقره کنند و دندان هایشان را با آب نمک مسواک بزنند دندان های آنها هرگز خراب نخواهد شد.

✅همان طور که میدانید آب دریا شور است و به این علت است که آب دریا هیچ وقت اسیدی نشود و آب دریاها همیشه برای استفاده موجودات دریایی مفید باشد و اگر آب دریا شور نمیبود ،می گندید و باعث خرابی دندان های موجودات دریایی میشد. شما فکر کنید اگر دندان یک کوسه یا نهنگ که عمری بسیار طولانی دارد خراب میشد چه اتفاقی می افتاد؟
شما میتوانید با درست کردن مقداری آب نمک در یک ظرف نوشابه خانواده از آن استفاده کنید. ضمنا برای بچه ها زیاد شور نباشد و مقدار نمک یک قاشق غذاخوری در یک لیتر می باشد. اگر مردم ارزش نمک را می دانستند بیماران خود را بجز با نمک با چیز دیگری درمان نمی کردند. امام علی (ع)

✅در ضمن خود آب نمک سفید کننده دندان می باشد. درحال حاضر بیش از شش سال است که اقوام ،دانش آموزان ،خانواده آنها و عده ای از همکاران و همسایگان ایشان از این طرح استفاده میکنند و مشکلی ندارند.
اگر شما به خمیر دندان عادت کردید و نمیتوانید آن را کنار بگذارید دندان های خود را بعد از مسواک زدن حتمأ با آب نمک مسواک بزنید.

*روش از بین بردن جرم دندان:*

برای از بین بردن جرم دندان اعمال زیر را انجام دهید.
مقدار یک لیوان آب نمک را با یک قاشق چای خوری سرکه سیب مخلوط کنید و با این مخلوط مسواک بزنید شستشوی دندان خود را با آب نمک و سرکه سیب هر ماه یک بار انجام دهید. به این ترتیب شما دندان های سفید و مرتبی خواهید داشت.

*رابطه نمک و دندان چیست ؟*

تمام کسانی که جهت دندانهای خود از نمک استفاده میکنند و کرده اند، نه دندان خرابی دارند نه مشکل معده دارند و نه مشکل تیروئید.

زکات علم نشرآن است…

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

درمحضر امام جواد علیه السلام

السلام علی الحسین

شعر/ شیعیان ،دیگر هوای نینوا دارد حسین

السلام علی الحسین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.