سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / شورای نویسندگان / حیطه تاخت و تاز شیاطین جای سکونت نیست

حیطه تاخت و تاز شیاطین جای سکونت نیست

بسم الله الرحمن الرحیم
حیطه تاخت و تاز شیاطین جای سکونت نیست و حتما باید از آن عبور کرد و به منطقه سلامت وارد شد. برای ورود به سبل السلام ابتدا باید میل به دنیا و نفس از انسان کنده شود.خداوند نسخه این کار را در آداب بهره مندی از حریم خود ارائه کرده و در قرآن آورده است و قرآن نعمتی است که خداوند عطا کرده و کافیست انسان واجد آیات آن شود نه این که صرفا قرائت قرآن کند.
در دعوت عمومی خداوند از انسان ها به سوی سبل السلام،کسانی که زیر بنایشان رضوان خدا شود و خدا از آن ها راضی باشد به آن راه پیدا میکنند و احیاء میشوند و میتوانند در امورات دخل و تصرف کنند .
ایمان به آیات خداوندی و امامت امام(ع) ویژگی شیعیانی است که بصیرت داشته و تمام وجوه خود را به سوی خدا و امامشان تسلیم نموده اند و تمام افکار ،حالات و رفتارشان شبیه امامشان است. گویا جسمی هستند که روح امام (ع) در آن ها جریان دارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بازکاوی مفهوم ولایت در سیاق آیه 55 سوره مائده با تأکید بر پیوستگی آیات

پژوهش حاضر با صحه گذاردن بر پیوستگی معنایی سیاق آیه ولایت، نادرستی معانی مطرح شده برای ولایت در این سیاق را نشان می‌دهد و بعد از آن با توجه به قرائن موجود، معنای جدیدی را برای ولایت در این سیاق پیشنهاد می‌کند که هم‌سو با اعتقاد شیعیان در باب ولایت است.

کتابت قرآن توسط استاد شهریار با خط زیبا+عکس

۲۷ شهریور روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت «محمدحسین بهجت تبریزی» مشهور به «شهریار» دستخط این شاعر در کتابت قرآن کریم با خط خوش برای نخستین بار منتشر می‌شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.