سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / توطئه برای نسل کشی ایرانیان توسط عربستان سعودی

توطئه برای نسل کشی ایرانیان توسط عربستان سعودی

ثابت شده است که وهابیان عربستان دشمن تاریخی مردم ایران هستندکه از هر راهی برای نسل کشی در ایران استفاده استفاده خواهند کرد به نقل از یک نشریه نروژی
این توطئه با تنباکوهای میوه ای و تریاک آلوده به کراک و شیشه توسط وهابیان عربستان سعودی اجرا میشود . روزنامه «داگ بلاد » نروژ در تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۱۵ ، برابر با ۲۰ دی ماه ۱۳۹۳ در گزارشی نوشت که هشت ماه پیش در سفارت عربستان سعودی در اسلام آباد پاکستان جلسه ای برگزار شده است که در آن آلوده سازی تنباکو میوه ای و تریاک را با کراک و مواد شیمیایی دیگر برای ایرانیان فراهم آورند .

در این نشست گروهی از طالبان افغانستان و ملاهای تندروی ضدشیعه پاکستان و چند نفر از سرمایه گذاران سنی وهابی حضور داشته اند و محور گفتگوی آنها چگونه تباه کردن نسل جوان ایرانی بوده است . روزنامه نروژی نوشت پس از این برنامه ریزی شده است که رهبر ایران حکم افزایش جمعیت ایران را داده بود .

این خبر نخست از سوی کارکنان پاکستانی تبار سفارت عربستان سعودی در اسلام آباد به بیرون درز کرده است و روزنامه دیلی اکسپرس در پاکستان آن را به چاپ رسانده است . نسخه آنلاین این خبر را روزنامه نروژی پس از اعتراض سفارت عربستان سعودی از اینترنت خارج کرد . گزارش هایی از استان کرمان و دیگر استان های ایران آمده است که بدن افرادی که قلیان و تریاک مصرف کرده اند دانه های مشکوکی زده است و پس از خاراندن آن دانه ، کرم از درون بدن بیرون آمده است .

رنگ تریاک در سال گذشته بسیار تیره و ظاهری مرطوب و خیس دارد و نشئگی بیشتری پیدا کرده است . مصرف کننده اشتهایش کاهش می یابد و در ضربان قلبش ناهنجاری به وجود می آورد و اسپرم مردها را ضعیف می کند و تخمدان های زنان را از کار می اندازد .

این روزنامه اضافه کرده است که اگر زوج مصرف کننده فرزندی نیز به دنیا بیاورند فرزندی کودن و عقب مانده خواهد بود و تا پیش از نوجوانی در اثر اختلال در ارگان ها جان خود را از دست می دهد . ایرانی نیستید اگر این خبر را به هم میهنان خود نرسانید . »

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

واکنش طنز ایرانیان به قمپز در کردن اسرائیل

رسانه‌های معاند و صهیونیست، نابودی اسرائیل

آهنگ/ همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.